سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصاویری از چهره دیروز و امروز ستارگان مشهور سینما

برو به ادامه

نیکلاس کیج با نگاهی مردد و تا حدودی هراسان. با گذشت زمان و در جریان حرفه بازیگری اش نیکلاس کیج نگاهی جسورانه یافته است.

تام کروز در 20 سالگی چهره یک پسر آرام و گوش به فرمان خانواده را داشت که هیچ شباهتی با بعد از نقش آفرینی اش در فیلم Top Gun ندارد.

کاترین دونوو در فیلم چترهای شربورگ فقط 20 سال داشت. او در آن زمان نمی دانست چه دوران درخشانی را در سینمای فرانسه و جهان در پیش رو دارد.

براد پیت اکنون تفاوت زیادی با جوانی کاریزماتیک دارد که در فیلم 11 مرد اوشین نقش آفرینی کرده بود.

دمی مور در سال 1990 در فیلم روح با موهای کوتاه پسرانه. از آن زمان چهره این ستاره سینما تغییر زیادی یافته ، موهایش بلند شده و بارها چین و چروک های صورتش را به تیغ جراح سپرده است.

چهره سیلوستر استالونه در سال 1982 در فیلم فرار به سوی پیروزی ، البته در آن زمان 10 سال از آغاز فعالیت سینمایی او می گذشت.

دیروز و امروز نیکول کیدمن .عکس ها به اندازه کافی گویای تغییر چهره این بازیگر بزرگ است.

رابرت دونیرو وقتی اسکورسیزی به او یکی از بهترین نقش های دوران بازیگری اش در فیلم راننده تاکسی را پیشنهاد داد 33 سال داشت.

لئوناردو دی کاپریو همواره جوان تر از سن اش نشان داده است. این تصویر دی کاپریو در 20 سالگی در سال 1993 و در فیلم زندگی این پسر است که در آن رابرت دونیرو نقش ناپدری اورا ایفا کرد.

آل پاچینو در سال 1972 در سن 31 سالگی در نقش ویتو کورلئونه در فیلم پدر خوانده . او نیز مانند رابرت دونیرو سال های زیادی را در پیش رو داشته و خواهد داشت.